Friday, April 06, 2007

Tension

Hari ni aku makin tension...makin tension bila dateline makin dekat.tapi keja tak jugak berganjak..dok macam tu je. Risau tu memang risau tapi keja tak jalan jugak. Makin dekat dateline, makin aku gelabah, tapi proposal dok 3 mukasurat je..huhuhu..sape bleh tolong?..aku tau ramai yang bleh tengok je. Jeles aku tengok orang yang releks je.

Kalau aku boring2 tatau nak wat ape..atau takde idea, aku pasang lagu kuat2. Sib baik ada orang baik hati send kat aku lagu yang best2. Bolel la aku feel sket layan kepala aku yang tak betul nih. Adehhh..apa yan aku melalut nih. Macam ni la aku bila dah tak betul.

Kenangan Terindah - Samson

Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang t'lah hilang
Darimu yang mampu menyanjungku

Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun aku mampu
Untuk mengenangmu

Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati

Chorus :

Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau
Kenangan yang terindah dalam hidupku

Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang t'lah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah

No comments: