Wednesday, August 06, 2008

Tak Puas Hati

Semalam aku ada bengkel kat UTM,KL. Pergi dan balik hubby antarkan.

Oleh kerana aku boleh skip abis awal, so ada masa banyak sebelum ke UPM.

Kami decide ke KLCC. Mulanya rasa nak tengok wayang, ramainya manusia yang tengah beratur..buang masa je tunggu lama2. So, kami ke KINOKUNUYA.

Aku ingat nak cari novel..tapi dok pikir2, sempat ke aku nak mengadap baca novel, baik aku buat projek..Bila dah grad nanti, ngadap la sepuas2nya. So, tak jadi beli lah..just beli buku English je.

Rasa lapar lah pulak. Kami masuk ke satu tempat makan yang terkenal dengan kelazatan keknya..kali ke2. Kali pertama dulu kat Midvalley.

Aku order Grill chicken mushroom, hubby order makanan jepun.

Dah le waiter tu silap buat order kat hubby, aku punya order pulak..huhu..hangin jer.

Chicken grill tu ok la..kuahnya panas lagi..tapi nasinya sejuk macam keluar peti ais jer. Aku tak lalu nak makan. Salad pulak dah lama, timun dah bau busuk..aku tak puas hati betul.

Time waitress nak angkat pinggan, aku saje buat2 tanya..dik, nasik ni mmg sejuk ehh...dia buat2 terkejut lak.sengaja aku kuatkan suara, biar manager dia dengar kat meja sebelah kami.

Tobat dah..itu lah kali pertama dan terakhir aku jejakkan kaki kat restoren yang 'terkenal' seantero dunia tuh!

No comments: