Tuesday, July 03, 2012

Welcome our latest edition~

Assalamualaikum wbt..

Maaf tak dapat nak bercerita panjang kerana keadaan tidak mengizinkan.

Keadaan ibu masih lagi belum sihat sepenuhnya  akibat pembedahan pada Jumaat lepas. Ini pembedahan kali ke empat dan harapnya yang terakhir dalam hidup. Sungguh memeritkan namun masih bersyukur kerana Allah masih lagi sayangkan nyawa kami.

Now, i'm presenting you our new hero in our loving family...;)

Hi! I'm the last one;) My ayah belum letak nama...hari pertama saya sudah kena tahan NICU sebab hypo..bila keluar wad, saya ada jaundice. Hari2 kena cucuk jarum..tapi saya nangis sikt ajer..

Hari ke3..dah balik rumah..
Hobi saya tido jer..ibu saya selalu kacau saya tido sebab nak bagi susu..kalau tidak jaundice saya akan naik balik..tapi saya nak tido jugak;-)=

1 comment:

KakNi said...

Tahniah di atas kelahiran baby baru. Semoga jadi anak yang soleh nanti. Harap ibu dan baby sihat.