Sunday, April 09, 2006

Hari-hari terakhir....






Aku sekali lagi dilanda kesedihan bila opismate aku nak resign. Aku agak rapat dengan akak ni sebab dia dok sebelah meja aku..lagipun aku banyak berkongsi suka duka dengan dia sebab umurnya yang lebih tua dari aku..kira taraf mak la walaupun dia tak la setua mak aku. Kat opis aku tu, dia la yang paling tua, sebab tu kami semua agak rapat dan terasa dengan pemergiannya. Dia resign sebab anak2 yang bersekolah.

So, pada hari terakhir Kak Z, kami keluar bersama ke Seremban. Kebetulan aku bercuti, tapi bila ingatkan yang kami tak dapat bersama lagi selepas ni, aku turut serta p Seremban di samping carik ubat demam anak aku.

Sekarang nih, bila waktu lunch, aku selalu tersasul carik mn kak z, sebab kami selalu kuar lunch bersama2..dan opis pun skrg dah makin sunyi. Kami ibarat anak2 yang kehilangan ibu...Geng aku semua dah kawin dan ada anak..tapi bila ngan kak z kami jadik anak2 dia.

Aku?..life must go on...dah lali berpisah dengan opismate2 yang lain. Tapi agak sedih la bila yang pergi tu agak closed dengan kita. Apa-apapun aku harap kak z berbahagia bersama keluarganya. Jangan lupakan kami di sini ye kak...

Patah tumbuh hilang berganti..tapi akak tetap di hati kami...

No comments: