Tuesday, June 17, 2008

Gigit

Isnin (16 June) aku adakan ujian untuk student. Tapi yang datang cuma separuh dari 72. Itupun ada yang datang bila ujian dah bermula setengah jam..aku dah mula bengang. Jadi polis kejap buat soal siasat!

Malam tadi, aku mark paper test tu. Hampeh semuanya...bengang!

Sorang mentee aku merangkap student subjek ni jugak tak datang. Dia antara yang tersenarai dalam kategori attendance problem. Namanya pun aku dah submitt pada school, terpulang la nak buat apa.

Pagi2 tadi aku hantar SMS beracun suruh datang jumpa aku untuk tanya kenapa kedatangan teruk sangat. Dia bagi alasan sebab tak sihat..lelah.

Aku bagi jugak ceramah, dah tahu lelah/asma, pandai2 la jaga kesihatan, jaga makan, jaga waktu tidor, jangan asyik berjaga. Konon-kononnya berjaga untuk buat assignment.. boleh caya ke?

Bila aku announce dalam kelas nak bagi markah kosong je pada yang tak hadir..ari ni ramai pulak yang terhegeh2 datang nak buat test. Aku rasa cam nak gigit je sorang2. Suka ati diorang je nak amik bila diorang suka. Diorang tak pikir keja kita yang banyak dan tumpuan pada kelas2 lain jugak.

..suka ati jer korang yer!

No comments: