Tuesday, August 23, 2011

Mendung

Hari ini cuaca sangat kelam, disusuli hujan yang sangat lebat.. guruh berdentam dentum. Begitu juga hatiku dan wajahku...mendung dan sekelam awan hitam. Lagu di corong radio seakan2 mengerti hatiku..mendayu2 lagu Pusara Di Lebuh Raya..cehhh..

Sambil memandu, otakku ligat berfikir. Mampukah aku mengharungi hari2 mendatang yang aku sendiri tidak pasti keadaannya. Sampai bila pengorbanan ini mampu bertahan..aku takut aku yang tertewas. Semoga Allah memberikan aku kekuatan dalam menempuh ujian ini.

Insyaallah.

Every time you fell like you cannot go on
You feel so lost and that you're so alone
All you see is night
And darkness all around
You feel so helpless you can't see which way to go

Don't despair and never loose hope
Coz Allah is always by your side
Insya'allah 3x
You'll find your way
Insya'Allah3x
You'll find your way


No comments: