Saturday, February 27, 2010

shopping yang tak jadi..

semalam kami keluar ke JJ S2 kononnya nak cari baju Wafa. Esok nak pergi jalan2 (kalau jadi la). Keluar pun dah agak lewat, lebih kurang pukul 6 petang. Tambah melewatkan lagi apabila hubby terpaksa melalui Labu-S2 setelah highway LEKAS (dah tak berapa lekas daaa...) ditutup.

So, sampai di JJ dah pukul 7pm. Biasanya kalau dekat2 waktu solat macam tu, kami lebih suka setelkan yang wajib dulu sebelum bershoping. Luthfil pulak merengek nakkan calsium yogurt. Sementara saya ke surau, hubby ke tingkat bawah mencari yogurt.

Lebih kurang jam 8pm, baru lah dapat masuk ke tempat yang dituju. Si kecik pulak elok je tidor dalam stroller, si Luthfil pulak buat hal..sakit perut laa..sejuk la..demam la..

hmm...sudahnya sempat beli baju Wafa ajer..kami yang kononnya nak mencari sesuatu pun takleh nak buat apa. Saya pun cuak semacam bila tengok Luthfil menggigil kesejukan walaupun didukung ayahnya.

Sesampai di rumah, dan2 jer dia sihat! siap boleh main kejar2 lagi dgn abang long..then mintak ibu masakkan daging kambing kesukaan dia, habis gak 2 keping!

Huh! selamat duit ayah!

1 comment:

wanhairi said...

amboi~ tiap2 minggu makan kambing.. hebat ar~