Tuesday, March 02, 2010

MC

Akhirnya saya akur dengan keterbatasan diri saya. Kerja 7 hari seminggu sejak 2 bulan lepas benar2 menguji keupayaan diri saya..almaklumlah..usia semakin meningkat..masa untuk diri sendiri pun kurang (padan muka..saper suruh pantang koboi?huhu..)

Bagun pagi tadi, saya rasa sakit tekak yang amat. Nak menelan liur pun susah..rasa macam ada batu yang tersekat di saluran tekak. Badan pulak rasa seram sejuk jer.Camner nih..hari ni ada kelas 11-1pm..tapi kepala pun mcm ding dong and dizzy jer..lepas punch, antar baby ke pengasuh dan saya terus berkejar ke klinik. Doktor bagitau tekak bengkak dan kemerahan. Dapat MC 2 hari..suruh berehat kat rumah (tapi esok nak g KL..hehehe..reschedule class for UTM)..next week nak balik kampung pulak. Harap2 jadi la balik kali ni...insyaallah. Ramai yang menunggu nak tengok Wafa Aleesya. Tunggu kami yaaa..

..teringat kari terung bonda la..bestnya...nyumnyum...

No comments: