Monday, December 11, 2006

Ke mana menghilang?

Semenjak dua menjak ni, aku jadi seorang perindu kepada kawan2 lama..macam jejak kasih pulak rasanya. Agaknya dah tak lama kot..hehehe..orang kata, kalau kita teringin nak jumpa kawan2 lama yang dah lama tak bersua..itu tanda kawan kita juga rindu pada kita..orang kata juga..itu tanda umur kita dah tak lama!hehehe..yang mana satu agaknya aku..


Danie & Alesya


Apa yang aku nak cerita kat sini sebenarnya tentang kawan aku Danie yang berada di UK. Apa khabar agaknya dia. Dah lama aku tak nampak dia online. Sebelum raya baru2 ni, aku dengar dia baru start keja. Dulu dia penah bagitau aku, dia nak balik beraya kat terengganu. Ke mana menghilang, rindu aku pada dia dan Alesya yang comel tu. Selalunya kami berchit chat bertanya khabar. Sekarang sunyi sepi. Bila aku lawat FP dia, nampak dah lama tak berupdate..ada masalah ke..buzy ke atau aper..kalau Danie terbaca coretan ni, tolong kirim berita..ok!

No comments: