Monday, May 18, 2009

Pagi yang 'berangin'

Pagi ni mood aku kurang baik sikit. Rasa nak *&^%$$ jer.. tapi tak reti nak cakap.

Kadang2 tersiksa jugak jiwa raga bila orang selalu ambil kesempatan di atas kebaikan kita, dan tak reti2 pulak nak berterima kasih. Udah ler mintak macam kiter ni orang suruhan dia. Nak ikhlas tolong pun dah jadi tak brapa nak ikhlas..hmmm..patut lah orang kata, yang membezakan ikhlas atau tidak ikhlas tu hanyalah senipis kulit bawang. Astaghfirullah hal azim.

Belum pun hangin satu badan aku surut, tetiba dapat lak satu sms dari bos. Mesej forward dari Jess..siap CC kepada Mdm J and Dr. K lagi. Yang membuatkan tahap kebengangan aku bertambah adalah, mesej tu menyatakan aku unattended class hari ni for PMG2113 from 8am-10am, venue BKa1/12.!!

Memang kuram asam boi betul la orang yang checking kelas nih. Tahap cipan melampaunyer. Sewaras aku, tak pernah aku ada kelas kol 8 pagi (replacement lak tuh!) Aku ada kelas malam nih, kol 8-10pm, venue di BKA1/3. Rasa nak *&&^% skali lagi. Nasib baik la aku ni jenis bukan kaki maki..dalam hati jer la aku berani. Abih2 pun aku ckp 'stupid'!! Ish..cepat2 istighfar. Tak mau nanti dapat anak hot temper.. huhu..

Rasa nak p serang jer bos aku kat opis. Time ni la nak pulang paku buah keras. hehehe..depa ni kalau staf buat silap sikit, cepat jer nampak. Nasib baik dia tak ade. Aku just reply sms jer bgtau kelas bukan kol 8am, tapi 8pm!

Bila dia balik opis, kebetulan terserempak ngan aku..tunggu apa lagi..gue sound terus..macam biasa la..dia hanya tersengih ajer. hampess!!

Balik ke opis aku, dapat sms dr Jess yang memohon maaf atas kesilapan itu dan akan clarify balik. Hmmm..sib baik mintak maaf, ingat tadi nak antar SMS beracun jugak!

No comments: