Thursday, September 17, 2009

SALAM AIDILFITRI & MY BIRTHDAY..

Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri kepada pengunjung2 setia blog ini. Semoga Aidilfitri kali ini lebih bermakna untuk anda semua. Berhati-hati di jalan raya.

Tahun ini saya tak balik raya ke Besut..balik Klang jer..huhuhu..sedih jugak rasanya. Tapi memikirkan keselamatan diri yang tengah tak berapa larat ni..(due next month) saya mengambil keputusan untuk beraya di sini sahaja. Persiapan raya hanya ala kadar..just beli untuk anak2..dan bakal orang baru nanti.

Khusus buat pelanggan-pelanggan yang dihormati, terima kasih di atas sokongan anda membeli biskut dan kek lapis daripada saya. Alhamdulillah, masih ada rezeki untuk anak2 pada tahun ini. Saya hanya buat yang termampu...dan jangan serik untuk membeli pada masa-masa akan datang. Maaf kerana terpaksa tutup order cepat..hehehe..tahun depan order awal sket yer!



Hari ini juga ulang tahun kelahiran saya... yang keberapa? Hahaha..dah tua sih.

Terima kasih di atas doa dan ucapan anda. Semoga Allah lanjutkan usia dan diberkati hidup anda dan saya.

Jutaan terima kasih kepada hubby di atas hadiah hari lahir tahun ini..sangat bermakna sekali!

Luv u very much!!!

3 comments:

hada azman said...

salam wan...slmt ari raya!maaf zahir batin jika ada salah silap..tp plg spesel nk ucapkan hepi bifday to wan!moga sihat pjg umur bahagia sentiasa.juga slmt melahirkan baby ketiga.mudah2an kali ni girl lak!.time kasih atas ucapan wan..moga kita menten sentiasa..cantik sentiasa wpun umur makin btambah ahaks!

QERY HASAN said...

anda telah di tag...sila ke blog saya

WanShila said...

thanks dani..

menten tetap menten..hahaha..