Monday, March 27, 2006

Gayat wooo...!!!

Kuliah aku untuk subjek kedua bermula jam 2pm. Aku bergegas ke bilik kuliah di blok A2 tingkat 3 (diulang 18x..tingkat 3 cik kak weeeiii!!!) walaupun terlewat beberapa minit. Naik semput aku rasakan setelah sekian lama bercuti panjang. Aku daripada dulu sebolehnya cuba mengelak daripada memanjat tangga ke tingkat yang tinggi2 nun di awan biru. Selain daripada boleh mengakibatkan lutut2 ku longgar dan bergoyang, aku juga merupakan spesis yang gayat jika berada di tempat yang tinggi. Rasa macam bangunan mau runtuh je...adeeeiii..pening palo den hah... badanku seolah melayang2 ditiup angin sepoi2 bahasa..(ceeewah bermadah kunun, padahal aku dah rasa nak termuntah pasal penat sangat!)

Bukan main rushing aku panjat tangga tuh, malangnya satu makhluk bernama manusia pun tarak. Adakah kesalahan aku yang telah terlewat atau memang depa tak datang. So, aku buat kesimpulan sendiri la..depa tak datang. Beberapa ketika aku tunggu kemunculan mereka, namun mereka masih belum menampakkan batang hidung dan anggota2 badan yang lain..tidak la aku rajin menunggu lama seperti bulan rindukan pungguk..oppsss..silap..pungguk rindukan bulan, lalu aku menyusuri anak tangga..balik opis la..apa kejadah aku nak tunggu kat situ lelama!

Badan aku dah rasa lain macam..seram sejuk je kaki tangan. Kepala dah penin2..aku mabuk tempat tinggi ke? (ada ke orang mabuk tempat tinggi?)..Yang nyatanya aku capek yang teramat. Lepas nih akan ku coba memujuk PP sekolah agar aku dapat kelas lain yang lebih rendah tingkatnya. Aku lebih rela menapak jauh ke blok lain daripada memanjat tangga sehingga kembang kempis idungku!! Awwww!!!!

Balik je opis, aku solat Zohor..then aku tertidur keletihan.Nampaknya malam nih aku terpaksa amik MC daripada bertugas di dapur. "Kita nak dinner kat mana malam ni bang"?

~Dah la ari ni aku tak leh tengok Ara & Christian berjumpa..tension makcik nih!

No comments: