Wednesday, February 11, 2009

Alamak!

Hari ini aku drive ke KL. Bawak sang kancil. Harap2 minggu ni kereta dah siap repair.

Perjalanan ok, smooth..tapi, aku jadi confius bila sampai kat traffic light akhir..sepatutnya belok ke kanan, tapi aku amik jalan terus. sib baik jumpa U turn.

Masa kelas 3 jam, aku bagi aktiviti dalam kumpulan. Buat surat dan presentation. Banyak la jenis2 surat yang keluar yang mana masih lagi ketinggalan zaman.

Time nak balik, kereta buat hal. Alamak! Tak boleh nak start. aku lupa nak tutup lampu.Terus call hubby. Hubby dah risau. Aku cakap, nak try call abang Za, dia kat Low Yatt pulak.

Fikir punya fikir, aku beranikan diri mintak pertolongan dari Pak Guard. Nasib baik dia nak tolong. Pakai 'jumper'. Yang lawaknya time dia suruh aku bukak bonet tu, aku tatau kat mana nak tekan. Dia geleng kepala.perli aku "tau bawak jer..hehhee".malu siott.

No comments: