Thursday, July 10, 2008

Apa2 laa...

Takde tajuk khusus posting hari ni.

1. Aku mencik, orang lain dah boleh rilek2 sebab minggu depan dah start exam, tapi aku kena mengajar HND pulak. Foreigner lak tuh!!

2. Malam tadi, kami makan kat luar. Hubby bawak pegi makan KFC kat town. Aku tak brapa suka sangat, tapi memikirkan anak2 yang suka nak tengok 'atuk' rambut putih tu..rezeki lebih untuk anak2.

3. Tahniah Siti Qumanura kerana selamat dikurniakan bayi lelaki walaupun terpaksa melalui pembedahan. Semoga dilimpahi Rahmat dan rezeki yang melimpah ruah dengan kehadiran orang baru.

4. Excited tunggu citer War of Roses malam tadi..hampeh! Takde pulak dia..ada citer Bodyguard..not bad la..

5. Luthfil Hadi makin becok menyanyi lagu feveret dia. Kalau sebelum ni cuma dik nor dik nor dik nor..tapi sekarang semua benda dia boleh ganti nama dik nor tu termasuk la 'bucuk', bantal, ibu, ayah, cucu, aman,

6. Hujung bulan ni aku akan keseorangan la gamaknya..geng2 makan dah nak resign..huaaaaa....cedihnyer...

7. Ari ni aku pose...apa nak masak ek?

8. itu jer laa..

No comments: