Friday, July 18, 2008

Menanti Kehadirannya...

Aku tak mau lagi berbicara soal politik.

Ada orang bengang!

Aku just nak criter tentang aku..kalau tak suka jangan baca no!

Semalam student aku exam..so bermulalah menanda kertas exam pulak. Malam tadi dah mula marking bahagian objektif. Asyik concentrate keja je, aku tak tahu bila nak sentuh buat projek paper pulak..dah lama terbengkalai.Even questionnaire lom start buat pun. Supervisor pun dah lama tak jumpa...maunyer pasni kena fire!

Semalam aku mimpi tentang adik aku yang kawen 2 tahun lepas.Tak tau le camner boleh termimpi tentang dia..Aku jarang sms dia kecuali kalau ada hal. So, pagi tadi tergerak hati nak bertanya khabar dan aku bagitau dia yang aku mimpi tentang dia.

Ada perkhabaran gembira rupanya. Dia disahkan pregnent! Wow! Nampaknya bertambah lagi anak buah aku..tahun ni baru je dapat sorang lagi anak buah lelaki..harap2 tahun depan dapat baby girl pulak.

Aku? Huhuhu...tak pernah merancang. Kalau ada2, ada lah..kami pun memang ternanti2 sorang puteri penyeri keluarga. Anak teruna 2 orang tu pun dengarnya asyik dok belek anak dara orang je kat TASKA.

No comments: