Thursday, July 24, 2008

Sedang aku berkemas untuk pulang ke rumah..."ninoninonino..." (bunyi suara Luthfil menyanyi..nada dering SMS masuk)

Dia: Salam. How r u? Just 2 remind dah 3 wk dan blum ada brita drpd u abt ur projek.Narimah

(Aku dah terkedu..rasa nak meraung tang tu jer..malu siot!)

Aku: Waalaikumussalam. maaf dr..lately sy bizi sangat, sy sdg siapkan questionnaire..nanti dah siap, sy akn jumpa dr..:)

Dia: Ok mcm ni le. Klau u busy sya pun busy juga. Next wk sya kat conferens. Lpas 2 dri 3 ogos spai 8 ogos sya kluar rsh. Bgi dulu apa yg u ada.

AKu: Ok. Thanks dr..

Camner aku nak concentrate menulis..ada je kerja yang kena buat dalam tempoh yang singkat. Sekarang ni pun, orang lain dah boleh rileks, aku masih diberi subjek baru mengajar student UEL (HND). Pejam celik je bulan July dah nak abis. Projek dok tang tu jugak. Bab 1 tak abis2..

No comments: