Monday, December 15, 2008

Tiada tajuk

1. Boring pulak rasa kat rumah takde si comel berdua tu.

2. Hanya kami berdua-duan di rumah. Terasa macam sehari ada 30 jam!

3. Oleh kerana tahap keboringan yang melampau..kami kerap merayau-rayau berdating berdua-duan..ke JJ untuk shopping(walaupun kering kontang lepas balik kampung!), tengok wayang (The Day the Earth Stood Still lakonan Keenu Reeves, 3 1/2 bintang..boleh laa..)dan makan-makan kat luar...dah seminggu aku tak masak beb!

4.Hari Ahad di rumah, kami tak ke mana-mana. Dan aku diserang syndrom rajin memasak..Pagi, tengahari,malam..hubby yang jd mangsa kena makan apa yang aku masak..boring lepak2 yang amat!phewww~

5. Tahap keboringan + tahap ketensionan = takde mood nak buat apa. Sebab Sabtu tu, dapat tau kena ajar subjek untuk short semester. 2hrs x 4 kali = 8hrs/week..Perghh..apa ke heyy....bengang nyer..bila nak siap project paper nih.

6. Lalu aku berkonfrontasi ngan Mr. L..

7. Lalu merebak kepada Ms. N and Mdm. L...lalu sampai ke Mr. T.

8. Aku?? Aku beri 3 pilihan, suka ati korang nak yang mana satu:
..... i) Beri kelonggaran untuk aku masuk kelas 2 kali seminggu...atau;
ii) Aku amik unpaid leave 2 minggu atau lebih sehingga aku submit
project paper...atau'
iii) Aku RESIGN 24 hrs!!

9. Huhu...so, aku let them discuss first...pastu bagitau aku apa keputusan..yeahhh

10. Keputusannya..choice no. 1. Tapi sampai la ni jadual slot mana perlu aku masuk aku tak tau. Biaq pi laa..

11. Yang pastinya, aku nak siapkan project paper by the end of this month. Tadi dah submit kepada supervisor untuk diperiksa sebelum difinalized kan.

12. Aduhaiii..rindunya kat Luqman dan Luthfil..

No comments: