Friday, March 30, 2012

Pindah~yeaayyy!

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Illahi kerana mempermudahkan urusan ibu. Semalam petang staf SFGA dihantar ke office ibu untuk mengangkut barang dari tingkat 3 ke tingkat bawah. Pindah office je untuk sementara..hehehe..almaklumlah. Proses angkut mengangkut tidak memakan masa yang lama sebab barang2 ibu pun tak banyak, lagipun hanya untuk tempoh sementara sahaja. Isnin lepas ibu dah sesiap belikan carpet untuk dihamparkan di office. So, semasa hubby datang jemput di office, sempat jugaklah ibu mintak hubby hamparkan..mana tahu kot2 penat lenguh duduk di kerusi, boleh melepak di bawah..hehehe..ada makna tuh.

Urusan sticker kenderaan pun dah settled. Bermula 15 April 2012, pak guard akan memulakan operasi menahan mana2 kenderaan yang takde sticker daripada memasuki premis. Jenuh la nak menapak kalau kena tahan.

Pagi tadi pulak ibu ke Infotree untuk settledkan thumbprint dan manual thumbprint. In case kalau ada kelas di Blok 2 ibu tak perlu lagi terkejar2 nak punch di BLok A.

Line internet juga dah disetup, siap skali dengan sharing printer di admin office. Tinggal lagi line telefon yang belum buat. Tapi elok jugak kalau takde telefon bilik, takde orang cari..hehehe.

Carpet ini murah ajer..RM40!

Borong kat Nilai 3

No comments: