Tuesday, August 31, 2010

Update Wafa...

Hari ke 3 Wafa dijangkiti CP. Badan Wafa agak hangat sikit hari ini. Lepas suapkan bubur, ibu bagi dia minum ubat tahan gatal dan ubat demam. Pagi pun mandikan dengan air daun semambu.


Biji air besar kat kepala...kadang tangannya dok menggaru2 gatal.


Kat belakang badan dah makin banyak. Beberapa biji air yang agak besar, dah pecah semalam tapi hari ini ibu tengok bulat balik.


"Kesian saya...pipi dan hidung saya ada pimple.."

"Tapi saya masih comel kan???"


"Cepat cakap saya comel..kang saya gigit! Saya dah ada 6 batang gigi tau!"


Kat kaki pun ada sebiji..




4 comments:

wanhairi said...

dia masih aktif or x masa ke cp ni?

WanShila said...

aktif tetap aktif!

[tErOmPaH bIrU] said...

wafa tetap chomelll hehe..
kecian Wafa kena kecik2 lagi giney.. sib baik along dulu kena waktu form 2.. hari-hari minum air kelapa muda :)

WanShila said...

tu ar along...nampaknya all swing 3-3 skali arung, lepas sorang, sorg kena. Air kelapa bagi jugak, sib baik dia masih kecik tak tau apa..sua jer dia minum. Kalau abg2nya tu puas suruh takmo minum.